Signature mark | NL 218/2143 |
---|---|
Subject | Notizbuch (1) |
Author |
Sala, Oskar
|
Title | Detaillierte Aufstellung der einzelnen Sequenzen, Texte und Mischpläne zu verschiedenen Filmen |
Contains | - Buz Kashi - Rolle 4 (Manfred Durniok), 07.04.1965 - Der Zar ist weit (Durniok), 13.04.1965 - L 77. Schnellstraßen im Zahlungsverkehr (Deutsche Bundespost), 14.09.1965-17.01.1966 - De Gaulle - Ein Leben für Frankreich (Zweites Deutsches Fernsehen, ZDF), 1966 - Die Welt automatisiert (Kling-Film für Burr-Brown International GmbH), 05.1965-06.1965 - Herbst in Berlin (Durniok), 04.02.1966-08.06.1966 - Moskau photographiert (Durniok), 09.1965 |
Note | Vgl. NL 218/AV-T0057, AV-T0059, AV-T0291, AV-T0547, 1748 u. 1764 (Buz Kashi) Vgl. NL 218/AV-T0057, 1746 (Der Zar ist weit) Vgl. NL 218/AV-T0240 bis AV-T0241, 1785-1786 (L 77. Schnellstraßen im Zahlungsverkehr) Vgl. NL 218/AV-T0124 bis AV-T0126, 1779-1781, 2142, AV-P0272 u. AV-P0369 (De Gaulle) Vgl. NL 218/AV-T0179, AV-T0227, 1658, 2145 (Burr: Die Welt automatisiert) Vgl. NL 218/AV-T0065 u. 1753 (Herbst in Berlin) Vgl. NL 218/AV-T0103, AV-T0265, 1769 (Moskau) Titelansetzung u. Datierung lt. Werkverzeichnis |
Duration | 07.04.1965 - 1966 |
Scope | 1 H. hs. |
Further information |
Film title:
Buz Kashi; Der Zar ist weit; Schnellstraßen im Zahlungsverkehr; Charles de Gaulle - ein Leben für Frankreich; Die Welt automatisiert; Herbst in Berlin; Moskau photographiert |
Rights notice | CC BY-SA 4.0 |
We use cookies to provide our site securely and reliably and to analyse traffic to our website. They help us to optimise the website and improve your personal user experience. You can revoke your consent at any time. For further information, please see the Privacy Policy.
If you opt out, you will use the site with technically necessary cookies. These enable the core functions of the website. The Deutsches Museum cannot analyse the use of the website and improve it.
If you agree, the Deutsches Museum can use cookies to analyse and improve the use of the website. You will remain anonymous and the Deutsches Museum will not pass on your data to third parties.